    From: d...@p...gda.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pomocy - urlop
    Date: Tue, 4 Jun 2002 09:07:47 +0000 (UTC)

    Mam ogromną prosbe dotyczaca mojego urlopu, gdyz nie wiem dokladnie
    ile mi sie go nalezy. Najpierw przedstawie moja sytuacje:
    Zostalam zatrudniona 1 maja 2001 roku. W trakcie ukonczylam również studia
    w dniu 21 czerwca 2001 roku. Po pół roku, tj z dniem 1 listopada 2001
    roku nabylam prawo do 10 dni urlopu. Wybralam to mniej wiecej tak:
    31 grudnia 2001 (1 dzień), 2-4 stycznia 2002 (3 dni), 11-15 marca 2002
    (5 dni), 8 maja 2002 ( 1 dzien). Zostaly wykorzystane wszystkie 10
    dni.
    Dział kadr wyjasnia mi, że z dniem 1 maja 2002 roku przysługuje mi
    prawo wykorzystania do końca bieżącego roku kalendarzowego tylko
    10 następnych dni urlopu.
    Chciałabym się upewnić, ile dni mi tak naprawdę od tego 1 maja 2002
    przysługuje. Wydaje mi się, że wcale nie 10 dni, ale 20 nowych dni,
    a nie tak jak kadry chcą zrobić, że dać mi tylko 10 dni.
    Proszę bardzo o wyjasnienie mi tej kwestii, jak to jest w moim
    przypadku, bo może to ja się mylę.
    Z góry dzięki za wszystkie listy.

    Danuta