  • Data: 2004-05-05 12:08:25
    Temat: pomocy !! czy to XXI wiek??
    Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    mam poważny problem, jestem z okolic Krakowa i chę sprzedadać działkę,
    jednak nie ma jeszcze zatwierzonego plany zagospodarowania przestrzennego, a
    stary podono unieważniono, nie mogę przez to dokonać kontraktu co jest dla
    mnie rzeczą niedopuszczalną, żyjemy w wolnym kraju, nie ma wojny, nie
    jestesmy pod zaborami a ja nie moge sprzedac swojej własnej działki! każdy
    notariusz mówi co innego, a to ędzia nie podbije a to co innego - czy nie ma
    żadnego "kluczka" prawnego który pozwalałby mi sprzedać moją działkę????
    Bardzo prosze o pomoc
    Z góry dziękuję