  • 1. Data: 2007-02-20 21:41:08
    Temat: pomocy!
    Od: c...@o...pl

    witam. czy ktos moze mi udzielic informacji dotyczacych uzyskania
    rozwodu?!
    rok temu ozenilem sie, jednak juz po zaledwie kilku miesiacach od
    slubu zorientowalem sie ze popelnilem wielki blad zeniac sie z ta
    kobieta! przez prawie rok probowalem dostosowac sie do zaistnialej
    sytuacji i przezwyciezyc nasze problemy, jednak dluzej tego nie
    wytrzymam! jak najszybciej chce sie rozwiesc! nie mozemy zyc wiecznymi
    klotniami i ciaglymi pretensjami. ja tak nie potrafie i nie chce!
    bardzo pragne to zmienic, by juz dluzej nie krzywidzic i jej i siebie.
    niestety nie wiem czy mozliwe jest uzyskanie rozwodu po tak krotkim
    czasie?
    moze ktos zna sie na prawie rozwodowym lub slyszal o podobnym
    przypadku? wszelkie uwagi i wskazowki mile widziane. prosze pomozcie
    mi!
    pozdrawiam
    zrozpaczony :(