  • 1. Data: 2006-01-04 15:03:16
    Temat: pomoc z wydaniem decyzji
    Od: Kamiloos<p...@t...pl>

    Witam wszystkich.Mam problem z "praca zaliczeniowa" z prawa podatkowego.oto
    jego tresc:
    Stan faktyczny: Spółka z.o.o. X wystawiła fakturę za towar na firmę Y gdzie
    podała niewłaściwy NIP nabuwcy przez pomyłkę.Firma Y odlliczyła podatek
    naliczony wynikający z tej faktury w miesiącu jej otrzymania.W czasie kontroli w
    spółce Y Urząd Skarbowy stwierdził, ze VAT naliczony z tej faktury nie może być
    odliczony ponieważ jest błędny NIP.US wydał decyzję w tej sprawie.
    Zadanie: wydaj decyzje w tym zakresie.

    Czy ktos moglby mi z tym pomoc bo nie mam pojecia jak sie za to zabrac:)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-01-04 19:46:09
    Temat: Re: pomoc z wydaniem decyzji
    Od: Kamiloos<p...@t...pl>