  • 1. Data: 2008-11-12 07:21:29
    Temat: policja a ujawnienie powodów poszukiwania
    Od: l...@v...pl

    Mam pytania, czy funkcjonariusz policji podejmujący czynności zmierzające do
    ustalenia miejsca pobytu osoby fizycznej prowadzącej działalności gospodarczą,
    bez listu gończego, ma prawo informować osoby trzecie np. administratora budynku
    o tym, jakie są powodu poszukiwania np. nieuregulowane raty spłąty leasingowej,
    gdzie nie ma wyroku w sprawie ?

    Dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2008-11-12 07:26:43
    Temat: Re: policja a ujawnienie powodów poszukiwania
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    l...@v...pl pisze:

> [...]
    > o tym, jakie są powodu poszukiwania np. nieuregulowane raty spłąty leasingowej,

    Należności cywilnoprawne w zasadzie nie mogą być podstawą poszukiwań
    przez policję.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 3. Data: 2008-11-12 07:28:02
    Od: l...@v...pl

    > Należności cywilnoprawne w zasadzie nie mogą być podstawą poszukiwań
    > przez policję.

    Może leasing zgłosił przestępstwo oszustwa ?
    Ale chodzi mi o to czy w ogóle Police ma uprawnienia do ujawniania takich
    informacji na tym etapie ?

  • 4. Data: 2008-11-12 17:17:43
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    l...@v...pl pisze:

    > Może leasing zgłosił przestępstwo oszustwa ?
    > Ale chodzi mi o to czy w ogóle Police ma uprawnienia do ujawniania takich
    > informacji na tym etapie ?

    Jeśli administrator będzie "osobą przybraną" to czemu nie. Uczestniczy w
    czynnościach to i wie dlaczego są one prowadzone.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855