    From: "adas" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: police
    Date: Wed, 6 Oct 2004 22:44:19 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@output-medyk.ismedia.pl

    Sytuacja:chlopaki jezdza na kole na jakiejs ulicy.Ludzie dzwonia na policje
    ze chlopaki zaklocaja spokoj.Ja tam przyjezdzam na motocyklu i zatrzymuje
    sie na chodniku.Za chwile podjezdza policja.Ja wlaczam silnik.Oni
    podjezdzaja i wlaczaja jakies uu, ja w tym samym czasie odjezdzam.Sprawdzaja
    chlopakom papiery itp, nikogo nie spisuja ale sie ciesza ze maja moje
    numery.zadnych zdjec nie maja. nikt mnie nie zna.i cieszyli sie ze sie ze
    mna spotkaja w sadzie grodzkim.

    Co Wy na to?

    A odjechalem bo myslalem ze zapomnialem portfela z dokumentami, a pozniej
    zaczailem ze mam w plecaku.Ale juz bylem daleko.

    Czekam na sensowne wypowiedzi

    Adas