  • Data: 2004-10-06 21:05:25
    Temat: Re: police
    Od: leon <L...@i...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mialem kask dosc szczelny i wlaczony silnik. Nie slyszalem sygnalu.
    bez przesady ten sygnal jest glosny, po drugie
    >"A odjechalem bo myslalem ze zapomnialem portfela z dokumentami, a pozniej
    >zaczailem ze mam w plecaku.Ale juz bylem daleko."
    to mowi samo za siebie

    > I nie
    > przyjechali na sygnale tylko to bylo takie pojedyncze łuu.No i nie wiadomo
    > do kogo to bylo te łuu bo stalo sporo ludzi i kilka motocykli.
    acha czyli jezeli jada na dwu pasmówce rownolegle dwa samochody i policjant
    machne lizakiem to tez mozesz jechac bo nie wiadomo na kogo macha?
    twoim obowiazkiem jest poczekac do wyjasnienia sytuacji

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło" - Łysa
    Śpiewaczka - Eugene Ionesco