    From: karl<z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pokrewieństwo, a zawarcie małżeństwa
    Date: Mon, 12 May 2003 11:09:08 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Poznałem ostatnio super dziewczynę, ale potem okazało się, że
    jesteśmy spokrewnieni. Wiem, że to może brzmieć trochę głupio.
    Mamy wspólnych pradziadków (mojego taty mama to rodzona siostra
    tej dziewczyny mamy mamy), my sie wcześniej nie znaliśmy, bo
    rodziny nasze nie utrzymują kontaktu. Jestem dardzo ciekawy, czy
    mógłbym z tą dziewczyną wziąć w przyszłości ślub, czy jesteśmy
    na to zbyt blisko spokrewnieni. Bardzo proszę o sensowną odpowiedź.

    -> http://usenet.pomocprawna.info