  • 1. Data: 2003-10-03 06:32:32
    Temat: pojecie administracji
    Od: Ynco <Y...@o...pl>

    Witam

    Szukalem dla dziewczyny zagadnien ktore dostala aby
    przygotowac sie z nich.
    Pojecia to: administracja władcza i świadcząca.

    Czy moglby ktos z Szanownych Grupowiczow pomoc mi. Gdzie tego
    moge szukac, moze jakies linki czy ogolnie cos na te tematy

    Z gory serdecznie dziekuje za pomoc.
    Pozdrawiam
    Ynco

  • 2. Data: 2003-10-03 07:31:33
    Temat: Re: pojecie administracji
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    Ynco wrote:

    > Witam
    >
    > Szukalem dla dziewczyny zagadnien ktore dostala aby
    > przygotowac sie z nich.
    > Pojecia to: administracja władcza i świadcząca.

    może podręcznik polecany przez jej wykładowców? skrypty z wykładu?
    albo jakikolwiek podręcznik z teorii administracji, prawa
    administracyjnego...

    może warto wybrać się do biblioteki/czytelni a nie szukać wszystkiego w
    internecie?

    Pozdrawiam,
    Marysia