  • Data: 2005-02-02 01:50:37
    Temat: pogróżki
    Od: paszczak <p...@h...awaits.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    spotykam sie obecnie z pewną dziewczyną. Cały problem w tym ze jej były nie
    potrafi zrozumieć ze jest już 'były'. Wydzwania do niej, wysyła sms'y,
    zostawia kwiaty pod domem, pisze listy. Generalnie ona przedstawiła mu
    jasny obraz sytuacji 'koniec z nami'. On wciąż sie jeszcze jednak łudzi że
    moze uda sie mu ją nakłonić a raczej zmusic do powrotu do niego. Ona sie
    juz męczy z tym co sie dzieje z jego strony. Bo i to wygląda już na
    nękanie, jak można na każdym kroku komuś przypominać o sobie, wysyłać
    dziesiątki sms'ow dziennie. Ale to co zrobił ostatnio przebiło wszystko,
    napisał jej sms'a ze jesli do niego nie wróci to zginą dwie osoby. W tym
    momencie już nie wiem co zrobić. Wypadałoby po prostu iść i strzelić go w
    morde, ale z tego co widzę tylko narobiłbym sobie problemów. Nie wiem co
    mozna z tym zrobic z pkt widzenia prawa. Wydaje mi sie że podchodzi to pod
    zastraszanie, ale wole spytac fachowców. Niniejszym prosze o porade, jak
    skutecznie zniechecic tego osobnika od tego co robi.