  • 1. Data: 2014-06-25 17:26:40
    Temat: podsluchy
    Od: Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem <h...@a...pl>

    hehehe

    Jak wy nas (obywateli) podsluchujecie, to wszystko gra
    Jak my Was (rzadzacych) podsluchujemy to przestepstwo

    O czym pisze?

    Czym rzad hackuje telefony obywateli.

    Oto, co służby (albo ktokolwiek inny, kto korzysta z tego narzędzia)
    może wykonać:

    włączać mikrofon i podsłuchiwać otoczenie
    podglądać otoczenie przez aktywację kamerki
    podsłuchiwać odbierane wiadomości SMS i e-mail
    ściągać zawartość książki kontaktowej
    pobierać historię wykonanych połączeń
    robić screenshoty tego co na ekranie
    aktywować keyloggera
    pobierać dane z GPS aby śledzić lokalizację

    http://niebezpiecznik.pl/post/czym-rzad-hackuje-tele
    fony-obywateli/

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 2. Data: 2014-06-25 18:44:02
    Temat: Re: podsluchy
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-06-25 17:26, Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem pisze:
> [...]
    >
    > http://niebezpiecznik.pl/post/czym-rzad-hackuje-tele
    fony-obywateli/
    > Jak wy nas (obywateli) podsluchujecie, to wszystko gra

    jest zgodne z prawem jakoby to nie nazwać

    > Jak my Was (rzadzacych) podsluchujemy to przestepstwo

    bo nie jest zgodne z prawem

  • 3. Data: 2014-06-26 15:52:09
    Od: Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem <h...@a...pl>

    On 25.06.2014 18:44, xantiros wrote:

    > jest zgodne z prawem jakoby to nie nazwać

    > bo nie jest zgodne z prawem

    Ale ja nie o prawie, tylko o tworzeniu prawa jak i moralnosci lub choc
    przyzwoitosci a takze hipokryzji.

    Moralnosc kalego.

    A ze ten co u koryta ustawi sobie prawo pod siebie - to juz taka
    normalnosc rzaduw niby demokratycnych.

  • 4. Data: 2014-06-26 21:17:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Jun 2014, xantiros wrote:

    > jest zgodne z prawem jakoby to nie nazwać

    > bo nie jest zgodne z prawem

    Kiedyś może byłem większym legalistą :>, ale od zawsze jest jak dla mnie
    oczywisty wniosek, że "zgodność z prawem" ma granice, za którą jest
    niezgodna z prawem.

    Można wziąć różne przykłady, ale jest taki dość mocno skrajny i nie tak
    stary, więc dobrze znany: pewien austriak, malarz, zgodnie z prawem
    i w jak najbardziej demokratyczny sposób, podobno po rozważaniu, że
    za dużo wad politycznych wobec jego celów miałby zwyczajny zamach stanu
    zrobiony w sąsiednim kraju przez pewnego marszałka, wprowadził
    trochę praw.
    W efekcie działania tych praw, paru jego znamienitych popleczników
    "za przestrzeganie prawa" zostało postawionych przed sądem i straconych.
    Ergo, mimo że wszyscy powoływali się na "przestrzeganie prawa", ktoś
    złamał... prawo. Nawet, jak ktoś jest neonazistą i uzna że to trybunał
    je złamał, to NIEWIĄTPLIWIE uzna, że KTOŚ złamał.
    Znaczy "granica legalnego prawa" została przekroczona i już.
    Litera prawa *nie jest* więc gwarantowanym wyznacznikiem "zgodności
    z prawem". Ba, nie jest nim również demokracja (patrz Sokrates).
    Starożytni mawiali "pantha rei" :> (znaczy, ta granica też)
    Ale...
    Jest taka naturalna, "wbudowana" w człowieka sprawiedliwość, która
    działa tak, że jeśli występuje asymetria "prawa", to jest ona podejrzana.
    Domaga się "równości" (co oczywiście bywa również nadużywane :>)
    Stąd "literat" wyżej (sam chciał podpaść pod moje zastrzeżenia
    o artystach ;)) odwołuje się przekonująco do tejże "sprawiedliwości
    własnej".
    Po prawdzie, artyści zazwyczaj twierdzą że symetria jest dla plebsu,
    ale jako że wyżej było o malarzu, ja bym ich bezkrytycznie nie słuchał.
    Prędzej wybaczyłbym literatowi odwołanie się do owej symetrii ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2014-06-26 22:17:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 26.06.2014 15:52, Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem pisze:

    > Ale ja nie o prawie,

    To jest grupa o prawie, więc w takim razie wypad w podskokach.

  • 6. Data: 2014-06-26 22:24:55
    Od: Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem <h...@a...pl>

    On 26.06.2014 22:17, Andrzej Lawa wrote:

    > To jest grupa o prawie, więc w takim razie wypad w podskokach.

    To nie jest grupa o prawie!

    Przynajmniej jedna z nich nie jest :]

  • 7. Data: 2014-06-26 22:35:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 26 Jun 2014, Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem wrote:

    > To nie jest grupa o prawie!
    >
    > Przynajmniej jedna z nich nie jest :]

    I tak się kończy naruszanie prawa, czyli warunków używania danej
    grupy :> (AFAIR dla .pregierz jest zakaz crosspostowania)

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2014-06-26 22:53:22
    Od: Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem <h...@a...pl>

    > I tak się kończy naruszanie prawa, czyli warunków używania danej
    > grupy :> (AFAIR dla .pregierz jest zakaz crosspostowania)

    martwe prawo ;P

    pomijajac, ze usenet zdycha...

  • 9. Data: 2014-06-27 09:00:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.06.2014 22:53, Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem pisze:

    > martwe prawo ;P
    >
    > pomijajac, ze usenet zdycha...

    Przez takich jak ty między innymi.

  • 10. Data: 2014-06-27 10:55:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > za dużo wad politycznych wobec jego celów miałby zwyczajny zamach stanu
    > zrobiony w sąsiednim kraju przez pewnego marszałka, wprowadził

    Ciekawa próba ominięcia prawa Godwina ;)

    --
    Liwiusz