  • Data: 2002-11-12 11:53:15
    Temat: podpis - czytelny ?
    Od: "Emund" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Podpowiedzcie prosze na jakiej podstwie prawnej pan (i) w banku (i nie
    tylko) zadaja ode mnie napisania na dokumencie bankowym czytelnie mojego
    imienia i nazwiska w miejscu przeznaczonym na moj podpis. Innymi slowy mowia
    mi jak ma wygladac moj podpis. Na nic zdaja sie tlumaczena ze moj podpis
    wyglada zupenie inaczej a moje pelne imie i nazwisko jest juz przeciez
    napisane (wlasnorecznie) na gorze dokumentu.

    Czy moze mi ktos podac definicje prawna czytelnego podpisu, jezeli taki
    kwiatek istnieje.

    pozdrawiam
    i bede wdzieczny za pomoc w tej frapujacej mnie kwestii
    Edmund
    c...@p...onet.pl

    przy odpowiedzi z mojego adresu wytnij NO