  • 1. Data: 2009-10-09 07:17:34
    Temat: podejrzana firma - do sprawdzenia umowa
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    od razu mowie, ze to nie reklama ani spam, a z witryna nie mam nic
    wspolnego.

    ale do rzeczy. znalazlem reklame serwisu http://www.izimany.pl/.
    przeczytalem ichniejsza umowe dla uzytkownikow oraz aneks do umowy i
    wydaja sie byc nienajgorsze. nazwa serwisu jest tak odstraszajaca, jak
    reklama funduszu dajacego 12% gwarantowanego zysku - FUJ! powiedzcie
    mi prosze, czy to jakis shit. dla mnie kazda forma pseudoszybkiego
    zarobku jest co najmniej podejrzana lub z gory skazana na kosz, stad
    moje pytanie.