    From: "nurich" <n...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: poczta polska
    Date: Tue, 7 Dec 2004 20:17:30 +0100

    Witam,
    szukam jakichkolwiek informacji na temat odpowiedzialności poczty polskiej
    za przesyłki. Co miesiąc klientom mojej firmy wysyłam faktury (ok 50
    listów), koszt za duży i nie wygodne dla klientów bylyby listy polecone.
    Wszystkie listy w obrębie tego samego małego miasta. Za każdym razem czyli
    co miesiąc okazuje się że do około 10 osób fakturki wogóle nie dotarły.
    Pracownicy poczty twierdzą że skoro nie były polecone to nic nie mogę
    zrobić. W ten sposob poczta przyczynia się do moich strat finansowych,
    ponieważ płace za te cholerne znaczki, a klient bez faktury mi nie zapłaci
    więc płacę drugi albo i trzeci raz za ten znaczek i wszystko opóźnia sie o
    miesiąc. Tracę przez nich płynność finansową. Czy w związku z tym mogę coś
    zdziałać? Czy poczta rzeczywiście nie musi dostarczyć zwykłych przesyłek, za
    które zapłaciłam po 1, 20 pln za sztuke?
    dziekuję za wszelkiie sugestie