eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopo kursie dali mi delkaracje lojalnosci do podpisania czy mogą ? › po kursie dali mi delkaracje lojalnosci do podpisania czy mogą ?
    From: "kmarci" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: po kursie dali mi delkaracje lojalnosci do podpisania czy mogą ?
    Date: Sat, 12 Aug 2006 13:30:36 +0200

    Witam i mam pytanie

    otóz mój zaklad pracy skierowal mnie na szkolenie
    dla auditorow wewnętrznych i po tym szkoleniu
    po kilki dniach od rozdania certyfikator do rąk własnych dostale do podpisu
    takie o to zoobowiazanie

    W związku z uczestnictwem na koszt Przedsiębiorstwa w kursie- " audytora
    wewnętrznego" organizowanym przez xxx, zobowiązuję się do przepracowania w
    tutejszym Przedsiębiorstwie do upływu terminu umowy o pracę na czas
    określony, tj. do 31.12.2007 r .
    W przypadku wcześniejszego rozwiązania umowy o pracę z przyczyny leżącej po
    mojej stronie, zobowiązuję się do pokrycia kosztów kursu w wysokości
    proporcjonalnej do okresu pracy od dnia ukończenia kursu do dnia rozwiązania
    umowy o pracę.

    ---- --

    podstawa prawna - Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowe] oraz Ministra
    Praca __

    i Polityki Socjalnej, z dnia 12 10.1993 r.- art. § 6 pkt 2 Dz.. U.
    93.103.472

    bardzo serdecznie prosze o odpowiedz

    czy

    1 moja prawo mi takie cos dac ?
    2 czy moge odmowic podpisu i co wtedy ?
    3 czy moga mnie zwolnic jezeli nie podpisze?
    4 czy jezeli mnie zwolnia oplaca sie zaskarzyc to gdzies?

    ps ja nie jestem prawnikiem ale
    uwazam ze danie takiego zobowiazania do podpisania
    post faktum jest troche nie fair bo jakby wiedzial
    o tym wczesniej to mogl bym nie isc na ten kurs i oszczedzic kasy zakladowi

    prosze o wszelakie odpowiedzi