  • 1. Data: 2005-04-18 14:22:22
    Temat: plus gsm
    Od: "avi76" <1...@a...pl>

    w dniu 13 kwietnia kupilem telefon w sklepie internetowym plus gsm, od 15
    kwietnia weszły nowe nizsze stawki na połączenia do wszystkich sieci, czy
    moje taryfy tez zostaną skorygowane , jesłi nie to czy mogę rozwiązać umowe
    zawartą na odległość przed upływem 10 dnia . proszę o pilną odpowiedz

    jacek

  • 2. Data: 2005-04-18 19:40:40
    Temat: Re: plus gsm
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-04-18 16:22 :
    > w dniu 13 kwietnia kupilem telefon w sklepie internetowym plus gsm, od 15
    > kwietnia weszły nowe nizsze stawki na połączenia do wszystkich sieci, czy
    > moje taryfy tez zostaną skorygowane
    Nie.

    > , jesłi nie to czy mogę rozwiązać umowe
    > zawartą na odległość przed upływem 10 dnia . proszę o pilną odpowiedz

    Chyba tak.
    w.

    --
    Jezus mu odpowiedział: "Zaprawdę, powiadam ci: Dziś ze Mną będziesz w raju"

    Łk. 23:43

  • 3. Data: 2005-04-18 21:57:12
    Od: "Scottos" <m...@a...net>

    Użytkownik "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2005-04-18 16:22 :
    > Nie.

    > Chyba tak.

    Nie znam szczegółów tej konkretnej Umowy, ale znając życie i Umowy jakie
    podpisują komórkowcy, to raczej nie. Przeważnie jest zapis o czasie przez
    jaki nie możesz zmienić planu taryfowego lub jeśli możesz to jest w cenniku
    opłata za zmianę planu taryfowego.
    Chyba że nowe stawki weszły na tym samym planie taryfowym na którym
    kupiłeś - wtedy powinieneś być tym objęty.
    Inna kwestia to możliwość wycofania się z Umowy zakupu w trakcie pierwszych
    pięciu dni co reguluje Ustawa, ale tego tematu nie znam i wolę poprosić
    innych grupowiczów, aby na ten temat się wypowiedzieli.

    --==<< Scottos >>==--

  • 4. Data: 2005-04-18 22:01:29
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Scottos napisał(a) :

> [...]
    > jaki nie możesz zmienić planu taryfowego lub jeśli możesz to jest w cenniku

    Wydaje mi się, że problem może być w czymś innym. Czy te 10 dni
    na rozwiązanie umowy dotyczy tylko towarów czy także usług? Bo
    kupując telefon w promocji zawarłeś 2 umowy. Na zakup telefonu i
    na świadczenie uslug telekomunikacyjnych.

    > Inna kwestia to możliwość wycofania się z Umowy zakupu w trakcie pierwszych
    > pięciu dni co reguluje Ustawa

    Jakich 5 dni?? W jakim świecie Ty żyjesz? To już z 10 lat nie
    istnieje.

    Zbyszek
    PGP key: 0x58E0356F
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 5. Data: 2005-04-18 22:08:28
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    To jeszcze ja, Jarząbek;-)

    Zbynek Ltd. napisał(a) :

> [...]
    > rozwiązanie umowy dotyczy tylko towarów czy także usług? Bo kupując
    > telefon w promocji zawarłeś 2 umowy. Na zakup telefonu i na świadczenie

    Dotyczy też usług.
    Art. 10. pkt.1 ustawy:
    z zastrzeżeniem pkt.3.1. !!
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?
    name=Content&pa=showpage&pid=19

  • 6. Data: 2005-04-19 07:22:11
    Od: AngelSky <a...@w...pl>

    avi76 napisał(a):
> [...]
    > moje taryfy tez zostaną skorygowane , jesłi nie to czy mogę rozwiązać umowe
    > zawartą na odległość przed upływem 10 dnia . proszę o pilną odpowiedz

    Umowę możesz rozwiązać przez dłuższy okres czasu (minimalny: 10 dni - w
    przypadku gdy taka informacja jest przesłana wraz z umową... swoją drogą
    możesz nie podpisać umowy, która przyjdzie Ci pocztą / kurierem... a
    jeżeli podpiszesz - to 10 dni minimum.).

  • 7. Data: 2005-04-19 09:30:11
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Scottos" <m...@a...net> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie znam szczegółów tej konkretnej Umowy, ale znając życie i Umowy jakie
    > podpisują komórkowcy, to raczej nie.

    przedluzalem umowe w idei poprzez kuriera. Na umowie byl zapis ze w ciagu
    zdaje sie 10 dni moge odstapic od umowy
    na podstawie ..........

    p.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...