  • 91. Data: 2008-10-24 12:08:22
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Dokładnie,

    TO JEST ROZWIĄZANIE PROBLEMU.

    Przemek

  • 92. Data: 2008-10-24 12:09:22
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie pisze błąd połączenia ?

    widzisz jak ty malo wiesz a sie klocisz
    a jak ci terminal wyswietli komunikat, brak autoryzacji, to tez bedziesz
    pyszczyl ze to wina sprzedawcy?
    a jak zadzwonisz do swojego banku, pod numer podany na karcie i ci powiedza
    ze maja awarie to tez bedziesz glosowal ze to wina sprzedawcy?

  • 93. Data: 2008-10-24 12:10:09
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Nie tankował bym benzyny i nie było by problemu jakby była kartka że
    płatność kartą niemożliwa z winy awarii (wypadek niezależny od stacji)
    Za utrudnienia przepraszamy.

    I po problemie !

    Przemek

  • 94. Data: 2008-10-24 12:11:26
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Miałem taką sytuację kiedyś i pisało jak powiedział mi sprzedawca:
    Brak połączenia.

    Przemek

  • 95. Data: 2008-10-24 12:11:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > ale tego nie zrobił i nie poinformował że tego zrobić nie może w tej
    > chwili bo jest awaria.

    nucz sie cytowac, bo naprawde wyladujesz w kfie za ignorancje

    i powiedz mi poprawnie cytujac, a skad mial wiedziec ze np twoj bank nie
    zautoryzuje transakcji?

  • 96. Data: 2008-10-24 12:13:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Z tym ze bank nie potwierdza to już za daleko zaszedłeś.

    a jak myslisz, skad jest informacja czy masz srodki na koncie, czy w danym
    dniu wykonales juz limit platnosci karta czy nie?

    > Klient przyszedł z pieniędzmi.

    przyszedles z portfelem

    ktory okazal sie byc pusty

  • 97. Data: 2008-10-24 12:15:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Miałem taką sytuację kiedyś i pisało jak powiedział mi sprzedawca:
    > Brak połączenia.

    to jest ostani post na ktory odpowiadam, jesli sie nie nauczysz cytowac, nie
    wiem czy jestes ignorantem, czy jestes zlosliwy, czy nie rozumiesz tego co
    czytasz, ale odpowiada sie pod cytatem, tak jak robie to ja i inni

    ty miales jedna, a ja kartami place od kilkunastu lat i mialem kilka takich
    sytuacji i wiem, ze przyczyny sa rozne, a nie tylko brak polaczenia

  • 98. Data: 2008-10-24 12:24:58
    Od: Przemek <p...@g...com>

    szerszen pisze:

> [...]
    >
    > nucz sie cytowac, bo naprawde wyladujesz w kfie za ignorancje
    >
    > i powiedz mi poprawnie cytujac, a skad mial wiedziec ze np twoj bank nie

    Nie znam się na tyle bo nie obsługuje płatności kartami jakie tam
    wyskakują komunikaty. Nie przechodziłem szkolenia jak postępować w
    takich i innych przypadkach braku połączeń lub autoryzacji itp.
    Raz nie miałem środków na 1 karcie i wyskoczył sprzedawcy komunikat
    "transakcja odrzucona", a to różnica do "brak połączenia". Pytałem co w
    przypadku winy "brak połączenia" co samo z siebie sugeruje ze to wina
    sprzedawcy. Bo to on nie ma połączenia. Moja karta zadziałała bo
    terminal zaczął pracować to że nie mógł się połączyć to nie moja sprawa,
    niech sobie sprzedawca problem z tym rozwiązuje z CA i innymi tam.
    Nie wiem kiedy taki komunikat wyskakuje być może jeszcze przy innych
    okazjach. Gdybym był pewien że mam środki na koncie i napisało
    transakcja odrzucona to również traktowałbym to jako nie moją sprawę,
    ale zapłacić dalej chcę.

    Doszliśmy do porozumienia w tej sprawie kilkadziesiąt wątków wyżej,
    dzięki za dyskusję i za wyrażenie opinii o innym punkcie widzenia.
    Jesteśmy zgodni że trzeba rozwiązać problem i się dogadać ze sprzedawcą.
    Padły nawet z życia wzięte przykłady o odroczeniu zapłaty.
    Czyli takie coś się praktykuje.
    Bo jak na razie większość z nas myślała by że sprzedawca nie pozwoli
    opuścić stacji bez zapłaty i będzie trzeba czekać aż system zacznie
    poprawnie działać.

    Przemek

    PS. Wątek się bardzo rozwinął. Dużo zdań na ten temat. Jeszcze raz
    dzieki za opinię.

  • 99. Data: 2008-10-24 12:27:23
    Od: Przemek <p...@g...com>

    szerszen pisze:

> [...]
    >
    > a jak myslisz, skad jest informacja czy masz srodki na koncie, czy w
    > danym dniu wykonales juz limit platnosci karta czy nie?

    Raczej sprzedawcy padła kasa.

    Ilu ludzi na 100 tankuje paliwo (nie mając karty oczywiście) nie nając
    pieniędzy.

    Przemek

  • 100. Data: 2008-10-24 12:42:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > przypadku winy "brak połączenia" co samo z siebie sugeruje ze to wina
    > sprzedawcy.

    to niczego nie sugeruje, terminal sprzedawcy musi sie z czyms polaczyc,
    czyli sa dwa miejsca laczace sie ze soba, skad wiesz ktore to miejsce sie
    nie chce polaczyc

    zadam pytanie inaczej, zatankujesz sie, wejdziesz na staje i w tym momencie
    zostanie wylaczony prad, terminal nie zadziala, tez bedziesz twierdzil ze to
    wina sprzedawcy?

    > Jesteśmy zgodni że trzeba rozwiązać problem i się dogadać ze sprzedawcą.

    dokladnie tak, ze swojego doswiadczenia wiem, ze jesli klient jest mily, to
    i sprzedawca jest mily i napewno sie dogadaja, gorzej, jak ktos zacznie
    glosowac ze to wina sprzedawcy i jego gowno obchodzi jak on to roziwarze,
    wtedy moga zaczac sie schody, i gorzej na tym wyjdzie kupujacy

    > Bo jak na razie większość z nas myślała by że sprzedawca nie pozwoli
    > opuścić stacji bez zapłaty i będzie trzeba czekać aż system zacznie
    > poprawnie działać.

    szczerze powiem, to chyba tylko ty tak myslales :), zawsze jakos da sie
    dogadac, mialem taka sytuacje ze tylko spisali moje dane z dowodu i
    pojechalem szukac bankomatu

    > Jeszcze raz dzieki za opinię.

    nie ma za co

    ps. skoro juz wiesz ze nalezy odpowiadac pod cytowanym tekstem, to teraz
    nastepny krok,
    tnij cytaty, zostawiaj tylko ostatnia wypowiedz, a i to okrojona tylko do
    czesci do ktorej sie odnosisz