  • 1. Data: 2002-03-08 09:18:32
    Temat: Re: planowany wskaźnik inflacji
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agnes" <a...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:a69uoi$fug$1@news.onet.pl...
    > Witam!!
    >
    > Proszę o informację w jakich przepisach prawnych znajdę planowany wskaźnik
    > inflacji na rok 2002. Czy w ogóle takie przepisy są ,może jeszcze nie
    > uchwalone?

    Ustawa Budżetowa?

  • 2. Data: 2002-03-08 09:58:29
    Temat: planowany wskaźnik inflacji
    Od: "Agnes" <a...@k...net.pl>

    Witam!!

    Proszę o informację w jakich przepisach prawnych znajdę planowany wskaźnik
    inflacji na rok 2002. Czy w ogóle takie przepisy są ,może jeszcze nie
    uchwalone?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-03-08 09:59:21
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Ustawa Budżetowa?

    Drobna uwaga - inflacji nie da się zadekretować.
    Budżet może być oparty tylko na _prognozie_ inflacji.

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-03-08 11:53:06
    Od: "Agnes" <a...@k...net.pl>

    Chodzi mi właśnie o ten prognozowany wskaźnik jaki jest na 2002 r?

  • 5. Data: 2002-03-08 19:17:20
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Chodzi mi właśnie o ten prognozowany wskaźnik jaki jest na 2002 r?

    Najlepiej jednak sięgnąć do ustawy.
    O wskaźnikach sporo rozpisywała się też prasa.
    Można poszukać np. w archiwum Rzepy.