  • 1. Data: 2002-04-10 20:40:15
    Temat: plagiat / www
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    Witam
    1. Posiadam strone domowa i mam na niej umieszczona mapke/schemat/zdjecie,
    ktora sam opracowalem. Niestety b.podobna ujrzalem na innej stronie. Czy to
    jest plagiat? Co teoretycznie a co praktycznie moze grozic komus ktos go
    czyni? Nie mialem umieszczonej zadnej informacji o prawach autorskich. Pytam
    sie poniewaz zdarzylo mi sie to niestety po raz kolejny :-(
    2. Czy umieszcznie mojego programu przez osoby obce bez powiadomienia mnie
    jest nielegalne ? (chodzi o program typu freeware)

    Adam