    From: "Kamil" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: plagiat??
    Date: Wed, 18 May 2005 10:58:42 +0200

    Witam.
    Następująca sytuacja: po skończeniu studiów zatrudniam sie na etacie
    asystenta i pisze artykuł wraz z moim promotorem będący dużym nawiązaniem do
    mojej pracy magisterskiej. Jako autorzy figuruje ja i promotor. Następnie po
    jakimś czasie dostaje do ręki artykuł z zagranicznej konferencji w którym
    ewidentnie znajdują sie całe obszerne fragmenty (ok 50%) z mojej pracy
    magisterskiej i wspólnego artykułu. Dodać musze, że ani jako współautor, ani
    w bibliografii nie zostałem wymieniony a promotor wystepuje w artukule jako
    pracownik innej uczelni. Tutaj powstaje pytanie: czy promotor dokonał
    plagiatu, jeżeli tak to w jakim stopniu.
    Za odpowiedz z góry dziękuje.

    K.M