  • 1. Data: 2003-12-21 12:59:06
    Temat: piractwo czy nie??
    Od: "Ktotek" <k...@o...pl>

    Mam oryginalne kasety audio danego wykonawcy. Słuchanie z kaset daję kiepską
    jakość i jest mało funkcjonalne więc powiedzmy, że pozyskałem pliki mp3
    (ściągając poprzez p2p) z tymi samymi płytami. Czy słuchając z mp3 łamię prawo??

    I jeszcze dalej - czy mogę zaoferować - np. na aukcji internetowej oryginalne
    kasety audio wraz z tymi płytami w formie mp3??

    Pozdrawiam...

  • 2. Data: 2003-12-21 13:34:57
    Temat: Re: piractwo czy nie??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ktotek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakość i jest mało funkcjonalne więc powiedzmy, że pozyskałem pliki mp3
    > (ściągając poprzez p2p) z tymi samymi płytami. Czy słuchając z mp3 łamię

    Moim zdaniem nikt się nie powinien czepiać. W sumie mogłeś to MP3 zrobić z
    kasety.

    > I jeszcze dalej - czy mogę zaoferować - np. na aukcji internetowej
    oryginalne
    > kasety audio wraz z tymi płytami w formie mp3??

    To na pewno nie.

  • 3. Data: 2003-12-21 18:15:15
    Od: "Andrzej" <i...@o...pl>

    Po tych nagonkach w telewizji i gazetach, to najlepiej wyrzuć wszystkie
    kasety i płyty - bez względu na to, czy są legalne czy nie i idź do kościoła
    posłuchać organisty - za to Cię chyba nie zamkną w tym pojeb...m kraju...

    --

    Andrzej
    GG: 5293541 i...@o...pl

  • 4. Data: 2003-12-21 21:47:07
    Od: "latet" <n...@n...pl>

> [...]
    kościoła
    > posłuchać organisty - za to Cię chyba nie zamkną w tym pojeb...m kraju...

    To prawda. Robiac "czystkę" u siebie po tych nagonkach,
    musialem wyrzucić kilka oryginalnych CD, tylko dlatego,
    ze wyglądały na pirackie, tzn. byly marnie wydane, w dziwnych krajach,
    a ja nie potrafilbym udowodnić ich legalnosci.... :-(

    latet

  • 5. Data: 2003-12-21 21:48:24
    Od: "latet" <n...@n...pl>

    > Moim zdaniem nikt się nie powinien czepiać. W sumie mogłeś to MP3 zrobić z
    > kasety.

    Ale chyba jest 1 subtelna roznica....
    Uzywajsc programow P2P - sciagajac, jednoczesnie sie udostepnia utwory
    (nie zawsze mozna to wylaczyć)..... - czasem juz na poczatku sciagania,
    dany plik jest udostepniany....

    Pozdrawiam,

    latet

  • 6. Data: 2003-12-21 22:20:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    latet rzecze:
    > Ale chyba jest 1 subtelna roznica....
    > Uzywajsc programow P2P - sciagajac, jednoczesnie sie udostepnia utwory
    > (nie zawsze mozna to wylaczyć)..... - czasem juz na poczatku sciagania,
    > dany plik jest udostepniany....

    Art. 23.

    1. Bez zezwolenia twórcy wolno nieodpłatnie korzystać z już rozpowszechnionego
    utworu w zakresie własnego
    użytku osobistego. Przepis ten nie upoważnia do budowania według cudzego utworu
    architektonicznego i architektoniczno- urbanistycznego oraz do korzystania z
    elektronicznych baz danych spełniających cechy utworu, chyba że dotyczy to
    własnego użytku naukowego nie związanego z celem zarobkowym.
    2. Zakres własnego użytku osobistego obejmuje krąg osób pozostających w związku
    osobistym, w szczególności pokrewieństwa, powinowactwa lub stosunku towarzyskiego.

    tak sobie to podałem, a co? ;)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 7. Data: 2003-12-21 22:48:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "latet" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ale chyba jest 1 subtelna roznica....
    > Uzywajsc programow P2P - sciagajac, jednoczesnie sie udostepnia utwory
    > (nie zawsze mozna to wylaczyć)..... - czasem juz na poczatku sciagania,
    > dany plik jest udostepniany....

    Nie znam się dokładnie na zasadzie działania p2p. Ja się odnosiłem do
    zrobienia na własny użytek kopii MP3. Odniosłem się również do tego, że
    rozpowszechnianie jest zakazane.

  • 8. Data: 2003-12-22 08:38:37
    Od: "-ZED-" <w...@p...wytnij.com>

    Hej!

    "Andrzej" <i...@o...pl> napisał w wiadomości news:bs4nn7$s9l$1@news.onet.pl...

    > Po tych nagonkach w telewizji i gazetach, to najlepiej wyrzuć wszystkie

    Trafiasz do sigomatu. :-)

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    Po tych nagonkach w telewizji i gazetach, to najlepiej wyrzuć wszystkie
    kasety i płyty - bez względu na to, czy są legalne czy nie i idź do kościoła
    posłuchać organisty (Andrzej psp)