  • 11. Data: 2002-09-03 18:32:09
    Temat: Re: piracki program i policja
    Od: "von Rutkov" <r...@w...pl>

    Użytkownik "jerzu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ce19nucrq290ofdtrq79g0mv678hi6u3f8@4ax.com...

    > Praktycznie nic - poza stratą czasu.
    Chyba zapominacie o processie cywilnym z powództwa producenta lub
    dystrybutora. Może go wytoczyc w ich imieniu BSA - Business Software
    Alliance oni nie odpuszczaja nawet pioerdół, w niej żądzą amerykanie, a oni
    mają inne podejście do "społ. szkodl. czynu" i ciągną do końca. Inna rzecz
    że polskie sądy jakby ich nie rozumiały :o))))))).

    --
    Pozdrowienia
    von Rutkov

  • 12. Data: 2002-09-04 07:33:34
    Od: "Dante" <d...@h...com>

    Poczytajcie sobie ostatni Wprost z tego tygodnia.

  • 13. Data: 2002-09-04 07:39:52
    Od: "Darek Karpiński" <d...@k...com.pl>

> [...]
    > mają inne podejście do "społ. szkodl. czynu" i ciągną do końca. Inna rzecz
    > że polskie sądy jakby ich nie rozumiały :o))))))).

    Masz rację, byłem wczoraj na rozprawie - 3 z kolei po tym ja udało się
    świadków skompletować. Dalej jak w cytacie..ze względu na znikomą.....bla
    bla bla...

  • 14. Data: 2002-09-04 08:01:05
    Od: "Dante" <d...@h...com>

    > Masz rację, byłem wczoraj na rozprawie - 3 z kolei po tym ja udało się
    > świadków skompletować. Dalej jak w cytacie..ze względu na znikomą.....bla
    > bla bla...

    Szkoda tylko ze nasz wymiar sprawiedliwosci zajmuje sie takimi bzdurami a
    policja miast lapac przestepcow neka bogu ducha winnych ludzi.

  • 15. Data: 2002-09-04 08:06:17
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Dnia Tue, 3 Sep 2002 20:32:09 +0200, uzytkownik "von Rutkov"
    <r...@w...pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z tego co
    nastepuje:

    >Chyba zapominacie o processie cywilnym z powództwa producenta lub

    Wypowiedz przedstawiciela BSA (WPROST CHAT sprzed kilku miesiecy i
    VAgla.pl) - "Nie interesuja nas prywatni nieuczciwi uzytkownicy,
    skupiamy sie na kontroli firm."

    Spytal dziennikarz sie Komendanta Glownego Policji - " Czyli ze
    prywatne osoby moga popleniac przestepstwa paserstwa komputerowego i
    czuc sie bezkarni" ?

    Odpowiedz - "Na razie niestety tak..."

    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
    \____ http://www.divx.com.pl ____/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\
    \_____ WIRELESS SOLUTIONS _____/ / _ / -_) -_) __/ ' \/ _ `/ _ \\
    \__ http://wap.divx.com.pl __/ /____/\__/\__/_/ /_/_/_/\_,_/_//_/_\

  • 16. Data: 2002-09-04 09:14:17
    Od: "Darek Karpiński" <d...@k...com.pl>

> [...]
    >
    > Spytal dziennikarz sie Komendanta Glownego Policji - " Czyli ze
    > prywatne osoby moga popleniac przestepstwa paserstwa komputerowego i

    To oczywista bzdura pod publike, wizerunek M$ by stracił za bardzo, więc
    wkupują się głodnymi kawałkami.
    Kilkanaście procent spraw to użytkownicy indywidualni - PRAWDA JEST TAKA ŻE
    NIE OPŁACA IM SIĘ ANGAŻOWAĆ PRAWNIKÓW DO TAK MAŁO ROKUJĄCYCH FINANSOWO SPRAW
    (i bardzo dobrze)

  • 17. Data: 2002-09-04 14:35:59
    Od: "von Rutkov" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Darek Karpiński" <d...@k...com.pl> napisał w wiadomości

    - PRAWDA JEST TAKA ŻE
    > NIE OPŁACA IM SIĘ ANGAŻOWAĆ PRAWNIKÓW DO TAK MAŁO ROKUJĄCYCH FINANSOWO
    SPRAW
    > (i bardzo dobrze)
    dokładnie najwyższa REKOMPENSATA (nie kara) wypłacona przez firmę to
    100.000 $ dla Daewoo z Pruszkowa (AGD) - ponoć najwyższa w Eur. Środ
    Najwyższa dla indywidualnego użytkownika(os. fiz.) -20.000 $
    i to wszystko w wyniku ugody a nie procesu

    --
    Pozdrowienia
    von Rutkov

  • 18. Data: 2002-09-07 12:03:32
    Od: kamil386 <k...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Sep 2002 00:08:21 +0200, "erchejms" <e...@p...onet.pl>
    wrote:

    >strata czasu
    >bedziesz wezwany pare razy i na tym sie skonczy
    >umorzenie
    >niska szkodliw spo czynu

    strata czasu ?
    a co pojscie siedziec to by nie bylo strata czasu ?
    no a jeszsze wczesniej to by byla jakze emocjonujaca i ciekawa
    rozprawa sadowa.....

  • 19. Data: 2002-09-07 12:03:34
    Od: kamil386 <k...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Sep 2002 20:32:09 +0200, "von Rutkov" <r...@w...pl> wrote:

> [...]
    >mają inne podejście do "społ. szkodl. czynu" i ciągną do końca. Inna rzecz
    >że polskie sądy jakby ich nie rozumiały :o))))))).

    w jakim my swiecie zyjemy...