  • Data: 2003-04-29 23:56:19
    Temat: Re: piracka gra i oryginalny numer seryjny...
    Od: DimmuR <d...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik KK napisał:
    > Przeczytaj załączoną licencję. Zadzwoń/napisz do producenta.

    Na każdej licencji jaką czytałem (a czytam wszystkie) pisze że klucza
    można uzywać tylko z tą wersją...
    Mógłbym mówić że np. oryginał się uszkodził i dlatego używam kopii.
    Chciałem się jednak dowiedzieć jak to wygląda w rzeczywistości
    (porównując do niedawnego wątku
    "Pirackie programy, wizyta policji i syn-kretyn"
    --
    \!/ GG: #2940543
    ( @ @ ) Registered Linux user: #277278