    From: "xyz" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [pilne]odmowa naprawy co dalej?
    Date: Mon, 15 Jan 2007 22:05:02 +0100

    Witam,
    Kupiony w komisie telefon oddałem do naprawy teraz wrócił z orzeczeniem, że
    to ja uszkodziłem telefon i odmawiają naprawy gwarancyjnej. Co mogę dalej
    zrobić? Narazie doprosiłem się o szczegółową ekspertyzę i jutro mam go im
    zanieść ale chcę dołączyć pismo bo:
    Telefon się wyłączył i nie da się go włączyć, stan jest idealny naprawdę o
    niego dbałem, a oni piszą że mechanicznie uszkodziłem - wygiąłem płytę
    główną.
    Czy mogę dołączyć im takie coś:

    SKARGA

    Dnia 19 grudnia 2006roku oddałem telefon marki SPV M3000 o numerze imei
    356380000xxxxxx do naprawy gwarancyjnej w salonie sprzedaży gwaranta firmy
    ARMATEL. Po 30 dniach otrzymałem w tym salonie raport z serwisu SAMTEL
    który, nie jest gwarantem, ani Autoryzowanym Serwisem marki SPV. Skarga
    dotyczy tegoż raportu z którym się nie zgadzam. Orzeczenie jest lakoniczne i
    nie precyzuje w jaki sposób powstało uszkodzenie. Z orzeczenia natomiast
    wynika, że to ja uszkodziłem telefon, dokładnie płytę główną poprzez
    niewłaściwe użytkowanie aparatu - wygięcie. Właśnie na ten punkt składam
    skargę, ponieważ telefon był użytkowany właściwie nie posiada oznak złego
    użytkowania, w żadnym miejscu nie jest mechanicznie uszkodzony, nie był
    zalany czy narażony na wilgoć, o czym też słusznie nie ma mowy w orzeczeniu.
    W związku z tym proszę mi wytłumaczyć jak można uszkodzić płytę główną która
    jest wewnątrz obudowy, a ta zaś jest w doskonałym stanie? Uprzedzając
    tłumaczenie, że telefon jest rozsuwany, dokładnie obejrzałem go i w dolnej
    części wysuwanej jest klawiatura, a w górnej pod wyświetlaczem jest obudowa.
    Nie wiem w której z tych części jest płyta główna, ale jak i jedna tak i
    druga część jest okryta obudową, dlatego nie widzę możliwości wygięcia płyty
    głównej. Oświadczam również, że nie otwierałem tego telefonu, ani nie
    udostępniałem go nikomu kto mógłby to zrobić.

    Proszę o szczegółową ekspertyzę oraz o ponowne rozpatrzenie sposobu naprawy.

    Nie znam się na prawie, ani nie wiem co mogę zrobić, dlatego niech ktoś
    mądrzejszy zmieni co uważa za słuszne, ja opisałem tylko fakty. Kto jeszcze
    i jak może mi pomóc? Proszę o pomoc bo sam nie wiem co mam robić telefon ma
    trzy miesiące z czego prawie miesiąc przeleżał w "naprawie":/

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc