  • 1. Data: 2006-09-13 14:56:55
    Temat: Separacja - data orzeczenia
    Od: a...@o...pl

    Witam,

    Mam takie pytanie - jest orzeczenie o separacji z datą 22.lutego.
    Potem byla od tego apelacja ale druga strona nic nie wskórała i nic
    nie zmieniono. Apelacja była w sierpniu. Mam pytanie - czy w takim
    razie prawomocność separacji liczyc od 22lutego czy od innego
    terminu? Jest to dla mnie istotne z uwagi na to, że wnoszę pozew o
    rozdzielność majątkową i chcę wiedzieć od kiedy ta rozdzielność
    będzie skuteczna , tzn wiem że z chwilą orzeczenia separacji, ale -
    konkretnie w moim przypadku - od lutego czy od sierpnia.

    za pomoc serdecznie z góry dziękuję

    pozdrawiam