    From: "Muti" <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pasy bezpieczeństwa
    Date: Wed, 27 Aug 2003 11:33:11 +0200

    Witam,

    Dzisiaj byłem na psiarni bo wezwali mnie w sprawie jednej sytuacji, a
    mianowice:
    W lipcu zatrzymali mnie za brak pasów, ja przyjąłem mandat ale kumpel który
    siedział za mną odmówił przyjęcia mandatu bo mówił że się źle czuje.
    Przyznam sie że dyskusja z psami przebiegała raczej w nerwowej admosferze.

    Dzisiaj byłem na zeznaniach i poza tym że te psy napisały że odjeżdzałem z
    piskiem opon - Opel Omega 2.0i (115 PS) + gaz raczej nie zapiszczy !!!!, to
    jeszcze chcieli mi wlepić mandat za kumpla, niby tłumacząc że kierowca
    odpowiada też za to czy pasażer ma pasy.
    Z tego co pamiętam z przepisów to jeżeli pasażer nie zapiął pasów to sam za
    to odpowiada !!!
    Jak jest faktycznie.

    Pozdr.
    Muti