    From: "juras" <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: parking strzezony
    Date: Sat, 14 May 2005 15:27:55 +0200

    Pytanie mam do Panstwa , czy parking strzezony ma jakis zakres
    odpowiedzialnosci za parkowany pojazd.Czy zastrzezenie na kwicie parkingowym
    o braku odpowiedzialnosci za szkody poniesione przez uszkodzenie przez inny
    pojazd na tym parkingu ma jakies podstawy prawne,czy to tak napisane dla
    odstraszenia ewentualnych skarzacych sie na uslugi ,przypomina mi sie
    tabliczka w restauracjach ze za odziez pozostawiona nie ponosza
    odpowiedzialnosci.
    Pozd
    juras