    From: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: para soczewek gratis ?
    Date: 15 Jun 2005 22:54:14 +0200

    Witam.

    Praktycznie u każdego okulisty można teraz znaleźć ofertę promocyjną, że w cenie
    badania pod kontem dobrania odpowiednich szkieł kontaktowych dostajemy jedną
    parę szkieł. Powiedzmy, że idę na takie badanie, płacę, po czym okazuje się, że
    ze względu na astygmatyzm (czyli schorzenie mojego oka) potrzebne są nietypowe
    soczewki, które, jak tłumaczy okulista, nie są objęte promocją, bo są droższe.
    Biorąc pod uwagę, że nikt mi nic wcześniej na ten temat nie mówił, regulaminu
    nie pokazywał, tym bardziej nic nie podpisywałem, czy mogę domagać się
    odpowiednich dla mnie szkieł w cenie badania ?

    Tomasz.