  • 1. Data: 2006-09-07 23:54:09
    Temat: [ot] Intrum Justita
    Od: "Renald" <R...@o...pl>

    Czy ktoś mogłby mi podać/wymienić jakie metody stosuje IJ w odzyskiwaniu
    długów ?
    Możliwie najbardziej szczegółowo jeżeli można :)

    Dziękuję

  • 2. Data: 2006-09-08 06:32:39
    Temat: Re: [ot] Intrum Justita
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Renald wrote:
    > Czy ktoś mogłby mi podać/wymienić jakie metody stosuje IJ w odzyskiwaniu
    > długów ?
    > Możliwie najbardziej szczegółowo jeżeli można :)

    Z moich doswiadczen:

    - wysylaja pisemka
    - jesli maja dane to potrafia dzwonic o 6stej rano dzien za dniem
    - na "spierdalaj" i odlozenie sluchawki reaguja zgodnie z intencja
    odbiorcy

    a po kilku miesiacach z rozbrajajaca szczeroscia oznajmiaja ze
    dlugu juz nie windykuja bo zostali wynajeci jedynie na okres
    3 miesiecy

    o dzialaniach w terenie nic nie wiem, ale do mnie sie przyrzepili
    3 lata temu - moze od tego czasu im bardziej zalezy

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2006-09-08 07:15:12
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Renald" <R...@o...pl> napisał

    > Czy ktoś mogłby mi podać/wymienić jakie metody stosuje IJ w odzyskiwaniu
    > długów ?
    > Możliwie najbardziej szczegółowo jeżeli można :)

    Prosze:

    Wysylaja listy.

    I... koniec.

    Neko

  • 4. Data: 2006-09-08 07:17:50
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał

    > o dzialaniach w terenie nic nie wiem, ale do mnie sie przyrzepili
    > 3 lata temu - moze od tego czasu im bardziej zalezy

    Pozniej dlug moze powedrowac do "Raportu".
    A pani w "Raporcie" potrafi powiedziec: "znamy
    takie metody o jakim sie panu nie snilo". Na pytanie
    klienta jakie to sa metody, pani odpowiada z rozbrajajaca
    szczeroscia: "tajemnicze". Ale na "tajemnicy" sie konczy. :)

    Neko

  • 5. Data: 2006-09-08 16:04:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> napisał w wiadomości

    Skoro są tajemnicze, to nie mogą ich zdradzić klientowi. A skoro nie mogą
    zdradzić, to jak je zastosować?

  • 6. Data: 2006-09-08 18:39:20
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Skoro są tajemnicze, to nie mogą ich zdradzić klientowi. A skoro nie
    mogą
    > zdradzić, to jak je zastosować?

    Jak to jak? Z zaskoczenia!
    :)