  • 1. Data: 2006-09-08 06:04:01
    Temat: Mandat, komornik i egzekucja.
    Od: Criminator <c...@i...pl>

    Witam;

    Kilkanaście miesięcy temu miałem do zapłacania mandat za zbyt szybką
    jazdę. Kwota była dość spora 180 PLN, wiec zapłaciłem całą sumę w 3 ratach.

    Jedna z rat nie wpłynęła na konto sądu i ten kilkakrotnie wzywał mnie do
    zapłacania brakującej sumy. Nie płaciłem nic i wysłałem do sądu pismo by
    poinformowano mnie, które raty wpłynęły, a które nie. Niestety, nie
    otrzymałem żadnej odpowiedzi, za to postraszyli mnie komornikiem. W
    końcu, nie będąc pewnym czy wpłaciłem jedną z rat czy nie (nie mogę sie
    doszukać dowodu wpłaty) zapłaciłem jeszcze raz.

    Problem polega na tym, że sąd przesłał komornikowi materiały i ten teraz
    policzył sobie koszty egzekucji. Jak do tej pory nie przeprowadził
    żadnej egzekucji (wszystko wpłacone), ale pieniądze chce za jego
    "koszty". Dodam, że koszty komornicze wielokrotnie przekraczają sporną
    kwotę.

    Czy istnieje jakaś możliwość by tych kosztów nie płacić?

    Pozdrawiam.

    --
    Życzę miłego dnia.

    e-mail: criminator<ciach-ciach>@interia.pl