  • Data: 2002-01-10 08:50:23
    Temat: oskarżyciel posiłkowy
    Od: "ArekB" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    Pewna osoba spowodowala kolizje drogową i nie przyznała się do winy. Ja
    jestem poszkodowanym w tej kolizji.
    Sprawę zgłosiłem na policję, policja skierowała sprawę do sądu. Oskarzonym
    jest w/w sprawca kolizji, ja jestem świadkiem w sprawie (zarazem i
    poszkodowany).
    W pismie które otrzymałem z komendy policji (o skierowaniu sprawy do sądu )
    napisano że moge wystapić również w roli oskararżyciela posiłkowego (tym
    głownym jest policja).

    Czym lepiej pozostać tylko świadkiem czy zgodzić sie również na wystąpienie
    w roli oskarżyciela posiłkowego?
    pozdrawiam
    Arek