  • 21. Data: 2004-07-19 15:04:24
    Temat: Re: oskarżenie prywatne a przedawnienie
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Jeżeli poczta nie poda dokładnej godziny
    > przyjęcia listu to działa na korzyść spawcy. czyli w praktyce
    poszkodowny
    > powinien złożyć pismo najpóźniej 16.07.2004! Na to by wyglądało.

    Na stemplu pocztowym zawsze obok daty dziennej wybita jest godzina
    (bez minut)
    O ile mnie pamięć nie zwadzi podobnie jest jeśli składasz pismo
    bezpośrednio w Sądzie - wg. obowiązującego od niedawna regulaminu
    i instrukcji, pracownik sądu przyjmujący pismo powinien zaznaczyć na
    nim oprócz daty wpływu także godzinę

    -> http://usenet.pomocprawna.info