  • Data: 2002-11-25 12:23:09
    Temat: oskarżenie o kradzież
    Od: "Joanna Waśkiewicz" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem tzw. as. ds. kadr ale w moich obowiązkach mieści się też prowadzenie
    kasy.
    Od kilku tygodni jestem na zwolnieniu. i w tym czasie odebrano ode mnie
    klucze od kasy.
    Po tygodniu otrzymałam list, w którym napisano, że brakuje 15 tysięcy
    złotych !!!!!
    Oskarżono mnie (a to już przez telefon), że je ukradłam. Nigdy nie
    podpisywałam odpowiedzialności materialnej za kasę (kasetka była dłuuugo
    przechowywana w niezamykanej szafce - dopóki nie kupiłam kluczy a mój mąż
    ich nie zamontował, nikt nie wiedział gdzie jest drugi klucz do kasetki a
    wiem że nikt nie przejmuje się zgubieniem kluczy od dzrzwi wejściowych ).
    Dziś zadzwoniła do mnie w imieniu Zarządu koleżanka i powiedziała, że
    zgłaszają "doniesienie o dokonaniu przestępstwa).
    Co mam robić?
    minni