  • 1. Data: 2007-07-03 12:08:03
    Temat: orzeczenie o wykonaniu kary - pomocy !!! PILNE
    Od: "kolec" <k...@k...com.us>

    Witam
    mam pilne pytanie
    czy jeśli mam zasądzoną kare w zawieszeniu i obowiązek naprawienia szkody to
    na wniosek poszkodowanego sąd może zarządzić wykonanie kary i jak
    ewentualnie bronić na posiedzeniu sądu.
    sprawa jest pilna bo korespondencję odebrałem dzisiaj a posiedzenie sądu
    jest ustalone na jutro
    proszę o radę i sugestje
    kol

  • 2. Data: 2007-07-03 16:24:28
    Temat: Re: orzeczenie o wykonaniu kary - pomocy !!! PILNE
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "kolec" <k...@k...com.us> napisał w wiadomości
> [...]
    > ewentualnie bronić na posiedzeniu sądu.
    > sprawa jest pilna bo korespondencję odebrałem dzisiaj a posiedzenie sądu

    Kiedy uprawomocnił się ten wyrok w zawieszeniu i na jaki okres orzeczono
    zawieszenie?
    Zrobiłeś coś oprócz tego za co jesteś skazany? Jesli tak to co i kiedy?
    Naprawiłeś szkodę?
    Wykonałeś inne nałozone obowiązki?

  • 3. Data: 2007-07-03 17:50:45
    Od: "kolec" <k...@k...com.us>

    Użytkownik "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Kiedy uprawomocnił się ten wyrok w zawieszeniu i na jaki okres orzeczono
    > zawieszenie?
    wyrok uprawomocnił się w 2006 roku, zawieszenie na 5 lat

    > Zrobiłeś coś oprócz tego za co jesteś skazany? Jesli tak to co i kiedy?
    nic nie zrobiłem innego

    > Naprawiłeś szkodę?
    szkode naprawiłem już prawie w połowie - od czerwca 2006 r nie moge pracować
    bo jestem po ciężkiej operacji kręgosłupa ale wpłacam jakieś kwoty na rzecz
    poszkodowanego

    > Wykonałeś inne nałozone obowiązki?
    tak, grzywna została zapłacona w całości jeszcze w 2006 roku

    pzd
    kol

  • 4. Data: 2007-07-03 18:22:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kolec pisze:

    > proszę o radę i sugestje

    Zapałać i jutro przedstaw sądowi kopię przelewu.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 5. Data: 2007-07-03 19:51:25
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > wyrok uprawomocnił się w 2006 roku, zawieszenie na 5 lat
    do 2011 czyli 5 lat od prawomocnego wyroku + 6 miesiecy zyjesz w stresie

> [...]
    pracować
    > bo jestem po ciężkiej operacji kręgosłupa ale wpłacam jakieś kwoty na
    ja bym sie nie bal raczej ale wszystko zalezy ile jestes po terminie. Zbierz
    kwity. Tylko kwity ratuja dupe. Ze jestes chory, nie mozesz pracowac, nie
    masz na zycie a pomimo to splacasz jakies drobne kwoty.

    > tak, grzywna została zapłacona w całości jeszcze w 2006 roku

    niewykonanie nakazu naprawienia szkody nie skutkuje automatycznym
    odwieszeniem.

    Icek

    PS Ja osobiscie bym nie poszedl tylko wyslal kwit, ze mam leczenie albo nie
    mam transportu a jestem chory bo co to za termin, ze dzis odbieram
    zaproszenie na posiedzenie jutro.

  • 6. Data: 2007-07-04 07:24:52
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > niewykonanie nakazu naprawienia szkody nie skutkuje automatycznym
    > odwieszeniem.

    Ale moze. dlatego pytam.

  • 7. Data: 2007-07-04 07:28:27
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

> [...]

    > rzecz
    > poszkodowanego

    > tak, grzywna została zapłacona w całości jeszcze w 2006 roku

    Wiec teoretycznie wszystko jest ok.