  • 1. Data: 2007-07-03 12:44:37
    Temat: Naprawa samochodu z AC a reklamacja
    Od: "Artur" <a...@d...pl>

    Witam

    Mam następujący problem:

    Na parkingu uszkodził mi ktoś drzwi w samochodzie.
    Sprawca nieznany więc likwiduję szkodę z AC.
    Likwidator z PZU przyznał na tą naprawę 550 zł
    Ja wskazałem autoryzowany serwis (salon) do naprawy (rozliczenie
    bezgotówkowe).
    Serwis ten jak się później okazało zlecił tę naprawę do innej firmy
    (lakiernika)
    Drzwi po pierwszej naprawie nadal pogięte, lakier źle położony
    Po drugiej naprawie nadal pogięte do tego przeszlifowany cały bok samochodu
    aby upodobnić do tych drzwi. Samochodu nadal nie odebrałem.
    Po drugiej naprawie serwis chciał oddać mi 550 zl, które dostał z PZU i mieć
    mnie z głowy.
    Po negocjacjach i ujawnieniu firmy do której zlecono naprawę będzie trzecia
    poprawka, na którą
    będę mógł pojechać razem z przedstawicielem serwisu.

    Teraz pytanie.
    Co mogę zrobić gdy nadal naprawa będzie źle wykonana?
    Z tego co wiem taka naprawa to koszt 1000-1500 zł (jest to 3 m-czna Honda
    Civic)
    I po naprawie serwis przesyła faktury do PZU i oni dopłacają.
    Jak zmusić serwis żeby oddali naprawę do innego lakiernika?

    Z góry dziękuję za pomoc

    Artur