    From: "Marek Sygula" <M...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: oplata za szkolenie
    Date: Wed, 18 Aug 2004 11:56:05 +0200

    Witam

    Mam maly dylemat:
    Wzwiązku z nowym zleceniem pracodawca che mnie wyslac na drogie szkolenie. Ja obecnie
    rozwarzam (oczywiscie szef nie wie) zmiane pracy ale najwczesniej po wykonaniu wyżej
    wymienionego zadania. Co do zmiany pracy nie mam jeszcze pewnosci. Szkolenie jest
    na potrzeby tylko tego jednego zlecenia i nie podejzewam zeby byly nastepne wiec
    jego koszty na pewno wliczyl w koszty wykonania zlecenia. Jestem zatrudniony na
    umowe na czas nieokreslony bez zadnych dodatkowych cyrografów odnosnie pokrywania
    kosztow szkolen jezeli zrezygnuje za wczesnie z pracy.
    Pytanie:
    Czy istnieje jakis ogolny przepis dajacy pracodawcy mozliwosc rzadania odemnie zwrotu
    kosztow szkolenia jezeli odejde z pracy w jakims okresie od szkolenia.

    dziekuje za wszelkoa pomoc

    Marek S

    Marek Syguła
    inżynier systemowy Telsar Sp. z o.o.