  • 1. Data: 2009-06-09 20:33:44
    Temat: opinia o nierzetelnej firmie
    Od: Janusz <j...@p...fm>

    Czy mozna za pośrednictwem internetu wyrażać opinie o firmie która nie
    wywizała sie nalezycie z umowy budowlanej. Chciałbym posługując sie
    nazwiskami szefów i wykonawców ostrzec innych potencjalnych klientów
    przed kontaktami z firma która u mnie odstawiła fuszerke i nie chce
    poprawic jej jak nalezy. Czy moge sie narazic sie na konsekwencje
    prawne jesli posługujac sie danymi z faktur wyjawie nazwiska tych panów.
    Nie mam ochoty ciagać sie po sadach a i rzecznik konsumentów tez nie
    jest bardzo przekonany do skuteczności swych ewentualnych zabiegów.