  • Data: 2002-07-07 15:49:42
    Temat: operacje bankowe a darowizna
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam konto (1) ze zdeponowaną pewną kwotą. Chciałbym ją przelać na inne
    moje konto (2). Nie mogę tego zrobić osobiście, ale mój ojciec posiada
    pełne pełnomocnitwo. Problem w tym, że aby uniknąć idiotycznych opłat,
    należałoby po drodze utworzyć kolejne konto (3), tym razem dla mojego
    ojca, przelać wstępnie nań pieniądze z konta 1 a dalej z tego konta na
    konto 2. Czy takie operacje, w których po drodze wykorzystywane jest konto
    mojego ojca (lub innej osoby) nie stanowią jakiejś podstawy do nazwania
    tego darowizną i przyczepienie się przez US?

    --
    Marcin