  • 1. Data: 2011-02-24 12:11:39
    Temat: on ma kase a ja wiedze - jak dzielic zyski firmy
    Od: "Jaro" <s...@o...pl>

    On ma pieniadze na rozruch firmy ja mam wiedze aby wykonywac daną prace w firmie.
    Czy aby nie doszło w pozniejszym terminie do klotni itp. nieprzyjemnosci,
    powinnismy zalozyc oddzielne firmy i kooperowac ze soba czy zalozyc jakas forme
    spolki.
    Osobiscie wolalbym oddzielne dzialalnosci gospodarcze a dodatkowo jakas umowa
    cywilno-prawna w ktorej zawarta bedzie klauzula o dzieleniu sie 50/50.
    Cos takiego sie praktykuje i czy to w ogole mozliwe ?
    A moze sa lepsze formy aby było na przyszlosc ok.

  • 2. Data: 2011-02-24 12:13:32
    Temat: Re: on ma kase a ja wiedze - jak dzielic zyski firmy
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-02-24 13:11, Jaro pisze:
    [..]
    > A moze sa lepsze formy aby było na przyszlosc ok.

    Spółka akcyjna.

    Ale nie może Was być 2 bo sparaliżuje to Wam działalność.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2011-02-24 12:15:26
    Od: s...@o...pl

    > Spółka akcyjna.

    > Ale nie może Was być 2 bo sparaliżuje to Wam działalność.

    zapomnialem wlasnie dopisac ze SA nie wchodzi w gre.

  • 4. Data: 2011-02-24 12:24:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jaro wrote:
> [...]
    > dzieleniu sie 50/50.
    > Cos takiego sie praktykuje i czy to w ogole mozliwe ?
    > A moze sa lepsze formy aby było na przyszlosc ok.

    Generalnie śmierdzi problemami, jak większość zresztą spółek :)

    jak macie sie zamiar dzielić pracą?

  • 5. Data: 2011-02-24 12:42:42
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (24.02.2011 13:11), Jaro wrote:
> [...]
    > cywilno-prawna w ktorej zawarta bedzie klauzula o dzieleniu sie 50/50.

    Mi to brzmi jak definicja spółki cywilnej :). Ma ona wiele wad, ale
    biorąc pod uwagę że to twój wspólnik wykłada kasę - chyba bym się jej
    nie bał.

    p. m.

  • 6. Data: 2011-02-24 12:43:39
    Od: s...@o...pl

    > Generalnie śmierdzi problemami, jak większość zresztą spółek :)

    > jak macie sie zamiar dzielić pracą?

    on nic nie robi tylko wykłada kase, ja zapier...am fizycznie.

  • 7. Data: 2011-02-24 13:10:54
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-02-24 13:42, mvoicem pisze:

    > Mi to brzmi jak definicja spółki cywilnej :). Ma ona wiele wad, ale
    > biorąc pod uwagę że to twój wspólnik wykłada kasę - chyba bym się jej
    > nie bał.

    Tym bardziej że w dłuższej perspektywie czasu okaże się że autor wątku
    ma kasę a wspólnik 'wiedzę'. ;)

    --
    spp

  • 8. Data: 2011-02-24 13:58:42
    Od: PAP2t <t...@s...com>

    > on nic nie robi tylko wykłada kase, ja zapier...am fizycznie.

    Jak to spolka uslugowa to na chuj ci wspolnik z kasa?

  • 9. Data: 2011-02-24 14:47:53
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Jaro" idzie na prezesa:

    > On ma pieniadze, ja mam wiedze

    Rób tak, abyś po pół roku to Ty miał pieniądze, a On wiedzę ;-)

    zdroofka Johnny

    www.johnny.art.pl kwaśne piwo, kaszana i podejrzanej jakości konina

  • 10. Data: 2011-02-24 17:04:35
    Od: "PioPio" <e...@g...pl>

    Jaro <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > Cos takiego sie praktykuje i czy to w ogole mozliwe ?
    > A moze sa lepsze formy aby było na przyszlosc ok.

    Wydaje mi się, że dość dokładnie opisałeś sytuację w jakiej powołuje się
    spółkę komandytową. Zyskami można się łatwo dzielić tylko co będzie jak jednak
    te zyski nie pojawią się w takiej ilości jak oczekujecie.
    Każda spółka to jednak ryzyko.

    Pzdr
    PioPio