    From: "XHS" <x...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: okulary z vision express
    Date: Mon, 9 May 2005 18:23:46 +0200

    mam taki problem natury "uszczerbek na zdrowiu"

    byłem się zbadać w vision express... a ponieważ mam sporą krótkowzroczność to
    wyszło tak:

    lewe oko -8.00, prawe oko -6.50 (+ cylinder)
    i lekarz właśnie tak mi dobrał szkła...

    Po kilku dniach odebrałem... ale czułem, że coś jest nie tak. Bolała głowa,
    zawroty, itp..

    Okazało się (nie zauważyłem wcześniej!!!), że na prawe oko dostałem zbyt mocne
    szkło! (-7.00), podczas gdy na recepcie i rachunku jak byk widnieje -6.50 (na
    opakowaniu ze szkła: -7.00)

    W związku, że nosiłem owe okulary dwa tygodnie - a jak wiadomo noszenie
    mocniejszych szkieł niż zalecane powoduje pogorszenie wzroku (słabsze można
    nosić), zamierzam udać się do vision express z reklamacją.

    Oczywiście pomijając fakt żądania wymiany na właściwe szkło, jestem skłonny
    (wkurzyłem się) wykazać
    uszczerbek na zdrowiu.

    Czy ktoś może mi coś poradzić jak się do tego zabrać?

    pozdrawiam