  • Data: 2005-05-18 13:23:47
    Temat: okres po jakim wzywa ZUS (zasilek chorobowy)
    Od: sufa <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    przejrzalem strony zusu, ale niestety nie natrafilem na poszukiwana
    informacje.
    sytuacja jest taka: jestem na nieprzerwanie chorobowym od 29 marca
    biezacego roku (ta sama choroba). dostalem wezwanie do zusu. nie bardzo
    wiem o co moze chodzic - z tego co pamietam dopiero po uplywie 180 dni
    zus wzywa aby stwierdzic czy nadaja sie do pracy czy moze na rente. a tu
    uplynelo raptem poltora miesiaca. sa jakies wyrywkowe sprawdzanie czy na
    przyklad pacjent nie symuluje (w wezwaniu jest prosba o przywiezienie
    dokumentacji chorobowej). czy moze pracodawca chcac sie mnie pozbyc
    wystosowal do zusu jakies pismo, nie informujac mnie o tym?
    prosze o pomoc.

    s.
    --
    sig under construction