  • 21. Data: 2019-06-09 18:56:57
    Temat: Re: okiełznac koguta
    Od: Kviat

    W dniu 09.06.2019 o 17:59, b...@g...com pisze:

    > Zgłoś opowieść do programu "dlaczego ja" albo "trudne sprawy",
    > może temat chyci.

    Nie wiem dlaczego akurat ty, ale trudne sprawy zapewne chętnie zajmą się
    twoim przypadkiem.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 22. Data: 2019-06-10 15:41:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 08 Jun 2019 01:07:48 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > No ale nie uważasz, że jest to (obecnie) lekka patologia, aby miejsce
    > zamieszkania uzalezniac o połozenia kościoła bo dzwony? Ile osób z
    > tych dzwonów de facto korzysta i ich dla swoich praktyk potrzebuje?

    To raczej zależy od lokalnego proboszcza. U mnie na osiedlu dzwony słyszę
    chyba - pogłębionych badań nie prowadziłem - tylko rano w Wielkanoc;
    zapewne dlatego, że Chrystus zmartwychwstał. W Boże Ciało przechodzi
    procesja rozmodlonych wiernych pod wodzą duszpasterza z głośnikiem. I to
    tyle molestowania religijnego w całym roku.
    Rozumiem jednak, że fanatyk potrafi zatruć życie całej okolicy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 23. Data: 2019-06-11 13:16:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...

    >To raczej zależy od lokalnego proboszcza. U mnie na osiedlu dzwony
    >słyszę

    IMO - nie tylko od proboszcza, ale tez lokalnej policji/SM,
    meiszkancow, a nawet okien - nowoczesne plastikowe szczelne sa i
    dobrze tlumia.

> [...]
    >tyle molestowania religijnego w całym roku.
    >Rozumiem jednak, że fanatyk potrafi zatruć życie całej okolicy.

    I wtedy wk* obywatel dzwoni po policje lub SM, a oni wtedy
    przyjezdzaja i wystawiaja mandat ... albo nie ...

    J.

  • 24. Data: 2019-06-11 16:06:18
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 11.06.2019 o 13:16, J.F. pisze:
    > Użytkownik "TROlin"  napisał w wiadomości grup
    et...

    > IMO - nie tylko od proboszcza, ale tez lokalnej policji/SM, meiszkancow,
    > a nawet okien - nowoczesne plastikowe szczelne sa i dobrze tlumia.

    tylko debilowi może przeszkadzać bicie dzwonów kościelnych:)

    > I wtedy wk* obywatel dzwoni po policje lub SM, a oni wtedy przyjezdzaja
    > i wystawiaja mandat ... albo nie ...

    najlepiej dla zgłaszającego za zawracanie dupy:)

    --
    I love love