  • Data: 2003-06-18 16:01:23
    Temat: ogrodzenie działki...
    Od: "michael" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sprawa wygląda tak: ojciec sprzedał działkę, która do tej pory tworzyła
    "jedną" dużą działkę z tą, na której postawiony jest dom. Nie były
    odgrodzone. Nowy sąsiad przyjechał i rozebrał kilka przęseł płotu od strony
    ulicy i tak zostawił już kilka dni. Chciałem zapytać czy ma on obowiązek
    zabezpieczenia swojej działki czyli odgrodzenia jej od mojej, ponieważ w
    chwili obecnej istnieje możliwość, że np. dziecko lub pies wydostanie się na
    ulice i może ulec wypadkowi (z powodu rozebranego płotu przez sąsiada). Czy
    jest jakiś przepis mówiący o obowiązku ogrodzenia itd. Proszę o pomoc co
    mogę zrobić w tej sprawie, ponieważ sąsiad na prośbę zabezpieczenia działki
    mówi "to moja działka i zrobie co mi sie podoba" ??