  • 1. Data: 2003-03-12 14:57:37
    Temat: odzyskanie samochodu pochodzącego z przestępstwa
    Od: "Arkadiusz Krawczyk" <a...@i...pl>

    trafilo mi sie niestety takie autko, palicja zabrala, okazalo sie ze
    wlascicielem jest juz firma ubezpieczeniowa z niemiec (ktora juz wyplacila
    za nie odszkodowanie)

    chcialbym odkupic od nich to auto

    czy moze ktos podpowiedziec jak to ugryzc ?

    kwestia jest legalizacja auta, oplaconego cla itp

    z gory dzieki za podpowiedzi

    --
    Arkadiusz Krawczyk
    Sosnowiec, Polska

  • 2. Data: 2003-03-12 16:31:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Arkadiusz Krawczyk" <a...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:b4nhs2$cv$1@nemesis.news.tpi.pl...
    | chciałbym odkupić od nich to auto

    No to wyślij do nich ofertę zakupu. pewnie taniej im wyjdzie sprzedać w
    Polsce, niż taszczyć to wszystko do Niemiec.