  • 1. Data: 2007-02-28 11:46:20
    Temat: odzyskanie rodzinnego w Niemczech - procedury ??
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Witam,
    zainteresowana byłabym odzyskaniem zasiłu rodzinnego w Niemczech.
    Moja mama mieszka od 2000 roku w Niemczech, jej maz jest osoba pracujaca.
    Ja mam obecnie 30 lat, ale ksztalcilam sie do 27 roku zycia ( studia
    podyplomowe na Uniwersytecie Wroclawskim).Moja mama ani mój ojczym nie
    pobierali na mnie dotychczas rodzinnego, niedawno dowiedziałam się, że
    najprawdopodobniej jest to możliwe.
    Słyszałam, że rodzinne można starać się uzyskać wstecznie. Niestety nie znam
    przepisów ani procedur.
    Jakie działania powinnam podjąć, czy zacząć załatwianie spraw w Polsce czy
    też moja rodzina bezpośrwdnio w Niemczech.
    Dziękuję.
    J.