    From: Autark <autarkis_bez@spamu_interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odzyskanie pieniedzy z tbs
    Date: Thu, 09 Dec 2004 10:51:01 +0100

    Witam Szanowne Grono.

    Poszukuje osoby, ktora miala do czynienia z nieuczciwymi tbsami, ktore
    braly pieniadze, nie budowaly mieszkan, a pieniedzy nie chcialy oddac.
    Jestem w takiej samej sytuacji, dlatego potrzebuje fachowej pomocy.
    O szczegolach nie bede sie rozpisywal w tym momencie. Jesli ktos wyrazi
    takie zyczenie i bedzie zainteresowany tematem, to opisze moj przypadek
    na grupie lub na priv.

    Moje drugie pytanie:

    czy jest jakis przepis, ktory reguluje zachowanie sie firmy (w tym
    przypadku tbs) na pisma dotyczace zwrotu pieniedzy?
    Konkretnie chodzi mi o to czy tbs musi pisemnie odpowiedziec na takie
    pismo, jasli tak, to jaki ma termin na odpowiedz? /prosilbym o wskazanie
    konkretnego artykulu/

    serdecznie pozdrawiam