    From: "Marysia" <z.fijolek@NO_SPAM_chello.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odwołanie się od wyroku sądu grodzkiego - I instancja
    Date: Thu, 04 Sep 2003 11:44:26 GMT

    Szanowni Grupowicze,
    Wczoraj zapadł wyrok w mojej sprawie (stłuczka samochodowa), który uważam za
    mocno krzywdzący dla mnie, zwłaszcza, że Sąd orzekł różną wysokość grzywien
    dla obu stron. Ja mam zapłacić mniej niż drugi obwiniony, ale oczywiście
    chodzi także o kwotę, która zostanie zabrana przez ubezpieczyciela. A jest o
    co walczyć. W związku z tym ufam, że są pewne szanse, iż zapadnie inny
    wyrok.
    Ale - do rzeczy.
    Chcę się odwołać od tego wyroku, ale nie mam pojęcia, jak to się robi. Nr
    sprawy, adres sądu, nazwisko asesora - znam. Tylko jak powinnam to
    umotywować? Może ma ktoś z Was jakiś wzór...
    A może to powinnam napisać prośbę o przysłanie wyroku na piśmie?
    Jak wiadomo mam na to 7 dni, więc będę zobowiązana za szybką pomoc.
    Dziękuję
    Marysia Fijołek
    P.S. Czy Sąd wyższej instancji może zasądzić inną wysokość grzywien dla
    obojga obwinionych?