  • 1. Data: 2003-12-10 08:35:12
    Temat: odtwarzanie muzyki MP3 ?
    Od: "jano61" <j...@p...bj.uj.edu.pl>

    Witam i mam ogromna prosbe o wyjasnienie mi jakie przepisy reguluja ponizsza
    sytuacje, jak to jest w praktyce ?

    Firma chce odtwarzac publicznie muzyke z MP3 w swoim lokalu z gatunku tzw,
    swiatowego dziedzictwa kulturowego ( kompozytorzy klasyczni np. Mozart,
    Wagner, Bach),
    czy wystarczy ze zakupi oryginalne nosniki z ta muzyka , czy bedzie placic
    tantiemy ? komu ? czy moze legalnie zakupione nosniki przetworzyc do MP3 i
    odtwarzac w ten sposb ?

    Jesli ten temat byl juz poruszany na grupie to przepraszam i prosze o
    namiary na archiwum grupy

    Pozdrawiam
    Janusz Chwastek
    Biblioteka Jagiellonska

  • 2. Data: 2003-12-10 17:13:51
    Temat: Re: odtwarzanie muzyki MP3 ?
    Od: "latet" <n...@n...pl>

    > czy moze legalnie zakupione nosniki przetworzyc do MP3 i odtwarzac w ten
    sposb ?

    A niby czemu nie mozna by?

    latet