  • 1. Data: 2003-12-10 08:35:17
    Temat: Temat pracy licencjackiej - POMOCY ;)
    Od: "PesTYcyD" <p...@w...pl>

    Witam
    Ma moze ktos jakis pomysl, jaki temat pracy licencjackiej wybrac z prawa
    handlowego i gospodarczego?? Bo ja sie sile i niczego prostego nie moge
    wydumac ;)

  • 2. Data: 2003-12-10 16:04:04
    Temat: Re: Temat pracy licencjackiej - POMOCY ;)
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik kam napisał:

> [...]

    a jaka ma być objętość?
    bo np. z ksh, możesz sobie wziąc dowolny rozdział i jużmasz pełno
    problemów do opisywania i rozstrzygania.

    Np. "Zarząd w Spółce z o. o."
    a już masz rozważań na 50 stron :)

    pozdro

  • 3. Data: 2003-12-10 16:05:10
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    PesTYcyD wrote:
    > Ma moze ktos jakis pomysl, jaki temat pracy licencjackiej wybrac z prawa
    > handlowego i gospodarczego??

    zmienić dział prawa :)

    KG