  • Data: 2003-12-09 10:05:17
    Temat: odszkodowanie za szkode komunikacyjna
    Od: "Edi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Pewien gosc stuknal moj samochod i uciekl. Zglosilem to na policje, odziwo go
    znalezli i wlepili mu mandat (100zl). Wystapilem do Warty (sprawca mial tam
    OC) o wyplate odszkodowania. Wykrecili sie tym ze nie wyplacaja odszkodowan
    ponizej polowy najnizszego wynagrodzenia. Teraz staram sie o pieniadze od
    sprawcy ale jak na razie ignoruje moje listy polecone. Najprawdopodobniej bede
    musial wystapic na droge sadowa. I tu mam prosbe.
    Czy moglibyscie polecic mi jakas strone www traktujaca o pisaniu pozwow do
    sadu? Nigdy tego jeszcze nie robilem ale temu balwanowi za to ze uciekl nie
    popuszcze.

    pozdrawiam i prosze o pomoc
    Edi
    c...@p...onet.pl